Imatge Info Llengua
IRLats 2013: presentem alguns finalistes, però en volem més!
per Info Llengua - Tuesday, 12 March 2013, 17:33

Us recordem que el concurs de microrelats a través de Twitter, IRLats, està en marxa des de fa un mes i ja hi ha alguns finalistes. Aquí en teniu 4 que hem triat a l'atzar:

Eliana Gonçalves @EliianaGM05

Del dia a l'endemà, ja no era el mateix, tot havia canviat, em sentia diferent i aixo no m'agradava. Estava sola al mon...

María Llorens @MaruLlorens

El port està carregat d’ocells que formen un vaixell. El fum són las seves ales.

SusannGünther @SenyoraPatufeta

Diuen alguns que saber català no serveix per a res. Jo dic que sí: serveix per posar un somriure a la cara de 11 milions.

dashafilippova @borodaizvati

Davant la injustícia que passa arreu del món em sento com un estudiant del A2: ja ho entenc quasi tot però no puc dir res.

Podeu veure la resta de finalistes a la pàgina del Facebook de l'IRL i votar el que més us agradi. També us encoratgem a fer arribar la informació als vostres estudiants i animar-los a participar-hi.

Si algú ha treballat a classe Espriu i els microrelats, o les normes ortogràfiques i els microrelats, o els microrelats, simplement, podeu compartir les vostres propostes amb la resta del professorat. Animeu-vos-hi!